Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji
,

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

WYDARZENIA


Reklama

MZKS Chrobry

MAPA GŁOGOWA

GŁOGOWSKIE NIERUCHOMOŚCI


MIESZKANIA DO WYNAJĘCIA
MIESZKANIA NA SPRZEDAŻ
DOMY NA SPRZEDAŻ
LOKALE NA SPRZEDAŻ
LOKALE DO WYNAJĘCIA
HALE NA SPRZEDAŻ
OBIEKTY NA SPRZEDAŻ
TYLKO U NAS, Dom w Głogowie, Paulinów
TYLKO U NAS, Dom w Głogowie, szeregowiec
Tylko u NAS, Dom w Głogowie-wolnostojący



Kamienica Stare Miasto - okazja
Dom na oś "Hutnik"
Piękny dom z bali
Pokoje biurowo-usługowe do wynajmu
Dom z dużą działką ok Glogowa
Działki budowlane
Budynek warsztatowy
Mieszkanie jak w Domku
Budynek do wynajmu na przyjęcia, uroczys
Nowy Dom blisko S3 okazja



Mieszkanie 70,90m2 180.000 zł
Dom w Głogowie,ul.Lotników
Atrakcyjne mieszkanie 255 tys.
Działka w Szlichtyngowej okolice rynku
Działka w Szlichtyngowej okazyjna cena
Grunty rolne Przedmoście
Kawalerka do wynajęcia Kopernik
Mieszkanie do wynajęcia z garażem

--------------


-------------------





Zapraszamy: Stare Miasto ul. Starowałowa 1 

Dom w Sławie Śląskiej
Dom w Sobinie k/Polkowic
Mieszkanie w Polkowicach
Mieszkanie 2 pokoje IV piętro
Dom na ul. Prusa w Głogowie
Domy w zabudowie bliźniaczej w SERBACH
Działka nieopodal Lasu W Głogówku
Dom w Starej Rzece
Dworek Głogowski
Piękny dom w RADWANICACH




Zapraszamy: Głogów , ul. Kołłątaja 22.  

Mieszkanie na Starym Mieście - 52,30 mkw
Mieszkanie Złota Podkowa - 3 pokoje
Mieszkanie na Starym Mieście - 79mk
kawalerka do wynajęcia Stare Miasto
kawalerka do wynajęcia - Śródmieście
Mieszkanie na Koperniku - 79 mkw
Mieszkanie w Śródmieściu
Dom do wynajęcia
Dom w Łagoszowie Małym




www.openhouse.com.pl 

PROJEKTOWANIE WNĘTRZ
WYKOŃCZENIE POD KLUCZ
NOWE MIESZKANIA DEWELOPERSKIE
MIESZKANIA NA SPRZEDAŻ
DOMY NA SPRZEDAŻ
MIESZKANIA NA WYNAJEM
LOKALE NA WYNAJEM
KREDYTY HIPOTECZNE I GOTÓWKOWE
DZIAŁKI NA SPRZEDAŻ
SKUP NIERUCHOMOŚCI

Krew to życie

Reklama


Czeka nas masowa restrukturyzacja zawodów Drukuj Email
Źródło: Redakcja GPI
28.05.2018.   
28.05.2018.
Scenariusze wskazują, że do 2030 r. 75 milionów do 375 milionów pracowników (3 do 14 procent globalnej siły roboczej) będzie musiało zmienić kategorie zawodowe. Polski rynek pracy nadal należy do tradycyjnych, przez co takie zjawiska często napotykają opór mentalny. Wprawdzie wielu pracowników nierzadko samodzielnie decyduje się na przekwalifikowanie, ale nadal brakuje wiedzy jak efektywnie to zrobić, a wspomniana restrukturyzacja zawodów jawi się w ogólnej opinii jako zło konieczne. Co zrobić w sytuacji, gdy pracodawca redukuje etaty lub posiadane kwalifikacje nie do końca odpowiadają nowym potrzebom biznesu? Jakie kompetencje są w cenie?
Polacy nie są tak skłonni do zmiany zawodu, jak nasi zachodni sąsiedzi. Bezpieczeństwo zatrudnienia, ustabilizowana sytuacja i satysfakcjonujący poziom wynagrodzenia są głównymi celami, do których większość osób dąży w życiu zawodowym. Jednocześnie, wystarczy niewiele, by budowana latami równowaga została zachwiana. W czasach ciągłego postępu technologicznego, zmian jakie zachodzą na globalnych rynkach, w organizacjach oraz ich strukturach coraz częściej pracownicy poddają w wątpliwość swoją przyszłość zawodową.

Najbardziej zagrożone zawody

Tempo zachodzących zmian na rynku pracy wymusza na pracownikach konieczność dodatkowego kształcenia w celu uzupełnienia brakujących kompetencji. Niejednokrotnie prowadzi również do konieczności całkowitej zmiany zawodu. Braki kadrowe są obecnie tak duże, że każdy nowy specjalista jest na wagę złota – szczególnie tam, gdzie deficyt jest najbardziej odczuwalny. Jednocześnie, przed kandydatami otwiera się bardzo wiele nowych możliwości rozwojowych, a zatem zjawisko przebranżowienia staje się coraz bardziej popularne. Do stanowisk najbardziej zagrożonych koniecznością zmiany kategorii zawodowych  należą m.in.: księgowy, pracownik administracji w banku, agent ubezpieczeniowy, częściowo pracownicy produkcji.

Poważne braki kadrowe
Podczas gdy część zawodów powoli odchodzi do lamusa, nadal wiele branż odczuwa poważne braki wykwalifikowanej kadry. Sytuacja ta nie omija choćby dynamicznie rozwijającej się branży IT,  przemysłu chemicznego, motoryzacyjnego czy spożywczego. O ile z problemem dostępności inżynierów i handlowców na rynku mamy do czynienia już od dłuższego czasu, tak widzimy też rosnące zapotrzebowanie na wysoko wykwalifikowanych specjalistów od digital marketingu, e-commerce, social media czy od strony HR, odpowiedzialnych za realizację strategii employer brandingowych. Pracodawcy prześcigają się obecnie w staraniach o pozyskanie do swoich struktur tych najbardziej utalentowanych kandydatów, a ofert pracy z całą pewnością nie brakuje.

Stanowiska digital na topie

Większość organizacji, które zakładają rozwój swojej działalności czy powiększanie struktur, nie może obejść się już bez obecności w internecie czy social mediach. W cenie są kandydaci o bogatym doświadczeniu w realizacji strategii digital marketingowych, praktycznej znajomości narzędzi internetowych (Google AdWords/Analytics, SEO, e-mail marketing). Osoby, które dysponują takimi kompetencjami z całą pewnością odnajdą się w roli digital marketing managera, specjalisty ds. e-commerce czy specjalisty ds. strategii w mediach społecznościowych. Kandydaci, którzy chcą się dokształcić mogą liczyć na pomoc pracodawców, którzy coraz częściej prowadzą solidne szkolenia wdrożeniowe oraz umożliwiają w pierwszych miesiącach pracy stały kontakt z doświadczonymi pracownikami. Co więcej, chcąc pozyskać i zatrzymać tych najlepszych kandydatów z rynku, firmy zwracają coraz większą uwagę na regularną edukację pracowników i wspierają ich w dalszym rozwoju oferując regularne cykle szkoleniowe.

Dodatek
Rekruter radzi
Zmiana zawodowa w 4 prostych krokach

Krzysztof Borkowski, Technical Sales Consultant w Antal, Sales & Marketing

Krok 1. Przeanalizuj profil najatrakcyjniejszych stanowisk

Przygotowując się do zmiany zawodowej warto na początek zastanowić się nad obszarami, które spełnią nasze oczekiwania i zagwarantują przyszły rozwój. Wybór danego kierunku nie powinien być ograniczany wyłącznie do dobrze znanych obszarów, ale otwierać pracownika na nowe branże – uwzględniając oczywiście jego predyspozycje. Istotne jest także gruntowne zapoznanie z aktualną ofertą na rynku pracy, średnią wynagrodzeń oraz profilem najbardziej interesujących stanowisk. Z pewnością umożliwi to ocenę realnych szans na zawodowy sukces.

Krok 2. Wybierz nową ścieżkę kariery

Warto przeanalizować dotychczasowy przebieg swojej kariery i zwrócić szczególną uwagę na zajmowane dotychczas stanowiska i zakres obowiązków z nimi związany. Przykładowo, pracując jako nauczyciel języka obcego, powinniśmy zastanowić się nad zatrudnieniem w sektorze SSC/BPO – tam kompetencje językowe są niezwykle cenione i wiążą się z dodatkowym wynagrodzeniem. Niezależnie od branży i stanowiska jakie wybierzemy, kandydat powinien dopasować je do zdobytych już umiejętności, które może wykorzystać i rozwijać.

Krok 3. Zdobądź odpowiednie kwalifikacje 

W sprzedaży w sektorze technicznym czy w branżach takich jak automotive, elektrotechnika, budownictwo –  konsolidacja wiedzy merytorycznej i kompetencji miękkich otwiera przed kandydatem wiele atrakcyjnych możliwości takich jak: benefity pozapłacowe, wyższe wynagrodzenie czy nawet możliwość relokacji do innego miasta lub państwa. Warto mieć to na uwadze i w porę zainwestować w odpowiednie szkolenia, które pozwolą uzupełnić „luki kompetencyjne”.

Krok 4.  Nie oczekuj szybkich rezultatów

Zmieniając kierunek swojej kariery nie należy oczekiwać szybkich rezultatów. Obejmując nowe stanowisko powinniśmy przygotować się, że będzie niższe rangą i poziomem wynagrodzenia. W wielu przypadkach jednak krok wstecz może okazać się trafnym zabiegiem, który pozwoli na realizację marzenia o nowej ścieżce zawodowej, a w dłuższej perspektywie  umożliwi osiągnięcie założonego celu.

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Reklama

Cena ..... zł za m2 brutto!

Wszystkie mieszkania na Długiej zostały sprzedane. Już wkrótce nowe propozycje, jak zawsze w atrakcyjnej lokalizacji!


Reklama

Głogowskie linki

























































więcej linków >>

Ostatnio w galerii...

Skanery

Skaner Kaspersky Lab
Skaner MKS
Skaner Panda Software
Skaner Symatec
Polityka Prywatności GPI
Informujemy, że Portal GPI korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczka) aby umożliwić prawidłowe działanie stron Głogowskiego Portalu Informacyjnego.
Więcej informacji o plikach cookies dostępne jest TUTAJ. Klikając przycisk "AKCEPTUJĘ" zgadzasz się na używanie plików cookies.