Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji
,

Reklama

Reklama

Reklama

WYDARZENIA


MZKS Chrobry

MAPA GŁOGOWA

GŁOGOWSKIE NIERUCHOMOŚCI


MIESZKANIA DO WYNAJĘCIA
MIESZKANIA NA SPRZEDAŻ
DOMY NA SPRZEDAŻ
LOKALE NA SPRZEDAŻ
LOKALE DO WYNAJĘCIA
HALE NA SPRZEDAŻ
OBIEKTY NA SPRZEDAŻ
TYLKO U NAS, Dom w Głogowie, Paulinów
TYLKO U NAS, Dom w miejscowości Jaczów
NOWA INWESTYCJA DEWELOPERSKA



Kamienica Stare Miasto - okazja
Dom na oś "Hutnik"
Piękny dom z bali
Pokoje biurowo-usługowe do wynajmu
Dom z dużą działką ok Glogowa
Działki budowlane
Duża działka dla dewelopera
Duże mieszkanie do wynajmu
Budynek do wynajmu na przyjęcia, uroczys
Dwa domy działka inwestycyjna



Mieszkanie 70,90m2 180.000 zł
Dom w Głogowie,ul.Lotników
Atrakcyjne mieszkanie 255 tys.
Działka w Szlichtyngowej okolice rynku
Działka w Szlichtyngowej okazyjna cena
Grunty rolne Przedmoście
Kawalerka do wynajęcia Kopernik
Mieszkanie do wynajęcia z garażem

---------------


------------





Zapraszamy: Stare Miasto ul. Starowałowa 1 

Dom w Sławie Śląskiej
Dom w Sobinie k/Polkowic
Piękna posiadłość w Krzekotówku
Mieszkanie 2 pokoje IV piętro
Dom na ul. Prusa w Głogowie
Domy w zabudowie bliźniaczej w SERBACH
Działka nieopodal Lasu W Głogówku
Dom w Starej Rzece
Dworek Głogowski
Mieszkanie w Polkowicach




Zapraszamy: Głogów , ul. Kołłątaja 22.  

Mieszkanie 34 mkw - Kopernik
Mieszkanie 3 pok. - Środmieście
Mieszkanie do wynajęcia - Stare Miasto
Mieszkanie 2 pokojowe - Kopernik
Nowy dom w Modłej
Mieszkanie do wynajęcia - Kopernik
Budynek produkcyny/magazyn
lokal do wynajęcia-Śrómieście
Działka w Wilkowie
Szeregowka w Środmieściu

Krew to życie

Reklama


Promocja sklepu Internetowego - co musisz wiedzieć? Drukuj Email
Źródło: Nadesłane
22.08.2019.   
22.08.2019.
Założyłeś firmę i otworzyłeś sklep internetowy, ale nie otrzymujesz zamówień? Wina może leżeć w tym, że Twoja witryna jest źle wypromowana. Jak więc powinno się to robić? W tym artykule uzyskacie odpowiedź na to pytanie.

Wykorzystaj pozycjonowanie

Czy można wypromować sklep internetowy bez pozycjonowania strony? Jest to możliwe, ale takie działanie nie jest polecane. Pozycjonowanie ma na celu zapewnić widoczność w wyszukiwarce Google. Wśród jej użytkowników znajdują się setki, tysiące, a nawet setki tysięcy potencjalnych klientów Twojej firmy. Wykorzystaj je więc i wypromuj swój sklep!

W pozycjonowaniu sklepu najważniejsza jest jego optymalizacja, czyli sprawienie, że struktura sklepu będzie przyjazna zarówno dla odwiedzających, jak i robotów Google. Ważne będą również łatwe do zapamiętania adresy stron internetowych, a także odpowiednio przygotowane opisy produktów. Należy jednak pamiętać, że prace dotyczące pozycjonowania muszą być ciągłe i składają się z różnych elementów, o których można przeczytać na https://www.eactive.pl/pozycjonowanie-stron/ .

Pokaż się w wielu miejscach

Pozycjonowanie to jednak niejedyny sposób promocji sklepu internetowego. Istnieje wiele różnych dodatkowych opcji: fora, blogi, portale internetowe oraz social media. Obecność w tych ostatnich jest obecnie wręcz obowiązkiem dla wielu firm. Działania w nich powinny być jednak odpowiednio zaplanowane i prowadzone. Najważniejsze jest to, że media społecznościowe nie są potencjalnymi tablicami reklamowymi. Trzeba je traktować jako miejsce interakcji z klientami, którzy nie są już tylko biernymi odbiorcami treści.

Jeśli zaś chodzi o fora internetowe, warto postawić na marketing szeptany, którego celem jest wywołanie dyskusji wśród potencjalnych klientów. Powinien być prowadzony przez osoby, które mają aktywne konta na portalach tematycznych i potrafią skierować uwagę użytkowników na Twoje produkty. Kolejną opcją jest też blog firmowy, na którym możesz zamieszczać ciekawe treści dla odwiedzających go osób.

Sklep internetowy - gdzie możesz go wypromować?

Reklamowanie sklepu internetowego jest złożonym procesem, który wymaga odpowiedniej strategii i konkretnych działań. To zaś może być niezwykłym wyzwaniem. Warto jest więc na początku odpowiedzieć sobie na kilka pytań:

  • Jak długo prowadzę swój sklep?

  • Kim jest moja konkurencja i gdzie jest widoczna?

  • Co wiem o swoim potencjalnym kliencie?

Czas prowadzenia działalności zdeterminuje kanały jego reklamowania. Będąc nowym graczem na rynku, musisz działać skutecznie i szybko. Idealne więc będą social media dające dostęp do wielu użytkowników i pozwalające na działanie w czasie rzeczywistym. Firma funkcjonująca już na rynku powinna myśleć o podejmowanych akcjach w  dłuższej perspektywie. Warto więc wybrać pozycjonowanie i w ten sposób generować z wyszukiwarki naturalny ruch na swoją stronę.

Dzięki analizie konkurencji znajdziemy przewagi konkurencyjne, inspiracje, ułożymy dobrą strategię social media i dobierzemy frazy kluczowe pod pozycjonowanie. To wszystko pozwoli nam na znalezienie odpowiedzi na najważniejsze pytanie: gdzie reklamować nasz sklep internetowy? Każda grupa ma nie tylko preferencje zakupowe, ale także unikalny kanał komunikacji. Pracowników budowlanych spotkamy na forach eksperckich, młodzież w social mediach, a młode mamy na forach parentingowych. Nasza promocja będzie skuteczna tylko, gdy dotrzemy do odpowiednich osób.

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Reklama

Cena 4600 zł za m2 brutto

Nowe, bezczynszowe mieszkania u zbiegu ulic Kossaka i Budowlanych, budowane w energooszczędnej technologii, winda, miejskie ogrzewanie, miejsca postojowe w garażu


Reklama

Głogowskie linki

























































więcej linków >>

Ostatnio w galerii...

Skanery

Skaner Kaspersky Lab
Skaner MKS
Skaner Panda Software
Skaner Symatec
Polityka Prywatności GPI
Informujemy, że Portal GPI korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczka) aby umożliwić prawidłowe działanie stron Głogowskiego Portalu Informacyjnego.
Więcej informacji o plikach cookies dostępne jest TUTAJ. Klikając przycisk "AKCEPTUJĘ" zgadzasz się na używanie plików cookies.